Publiceringsdatum: 2025-05-31
Är du intresserad av att jobba inom administration, ekonomi, juridik? Letar du efter en chans att arbeta som redovisningskonsult på Hirely AB? Nu är det möjligt. Hirely AB söker efter en ny anställd på heltid under tills vidare som är redo att ta sin karriär till nästa nivå.
Att bo i närheten av Stockholm kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Hirely AB söker för närvarande efter en person att anställa inom redovisningskonsult-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Hirely AB letar efter erfaren redovisningskonsult som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är fredag den trettonde juni 2025.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Vi söker dig som är Redovisningsansvarig och har möjlighet att börja omgående. Du gillar att ta ansvar, göra skillnad och trivs i en fartfylld miljö där ingen dag är den andra lik.
Som Redovisningsansvarig är du spindeln i nätet när det gäller bolagets redovisning. Du ser till att siffrorna stämmer, rapporterna håller hög klass och att allt är under kontroll – från butik till bokslut. Du arbetar nära både kollegor på ekonomiavdelningen och andra delar av organisationen. Erfarenhet från retail och flytande svenska och engelska är ett måste.
Vår kund är en av Sveriges snabbast växande aktörer inom lågprissegmentet, med omkring 140 butiker spridda över hela landet samt en växande närvaro i Danmark. Med fokus på att erbjuda kunderna glädje, gemenskap och riktigt bra priser, har kedjan etablerat sig som en stark spelare på marknaden.
Som redovisningsansvarig får du ett brett och varierande uppdrag där du arbetar med redovisningen från ax till limpa för samtliga butiker i Sverige och Danmark. Du har en nyckelroll i att säkerställa korrekt och kvalitetssäkrad redovisning, samtidigt som du bidrar till att utveckla och effektivisera bolagets ekonomiprocesser.
Dina dagar kommer att innehålla allt från löpande bokföring och balansavstämningar till resultat- och månadsanalyser. Du ansvarar för att ta fram månadsrapporter, upprätta bokslut på månads-, kvartals- och årsbasis, samt hantera skatteberäkningar och årsredovisningar.
Du ser till att interna mellanhavanden stämmer och sköter rapportering till myndigheter, inklusive moms, deklarationer, statistik och övriga regelbundna inskick. Vid behov har du även kontakt med revisorer och myndigheter.
En viktig del av rollen är att hålla bolagets ekonomirutiner uppdaterade. Finns det luckor i befintliga rutiner ser vi gärna att du tar initiativ till att skapa, förbättra och gärna digitalisera dessa – alltid med kvalitet, effektivitet och enkelhet i fokus.
Du är noggrann, strukturerad och gillar att grotta ner dig i siffror – men du är också en problemlösare som gärna ligger steget före. Eftersom du kommer ha många kontaktytor både inom och utanför företaget, är det viktigt att du är social, tydlig och tycker om att samarbeta. Du är självgående, nyfiken och trivs i ett högt tempo.
Det här är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och en beräknad längd på minst sex månader. Placering: Kista, Stockholm
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt.
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, följ oss på https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/" target="_blank" rel="noopener">LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Hirely AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5595223099 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Redovisningskonsult |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Hirely AB söker en person till denna tjänst som redovisningskonsult med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som redovisningskonsult hos Hirely AB skickar du in din ansökan senast 2025-06-13.
Källa: Arbetsförmedlingen
Capega AB söker en person till tjänsten som redovisningskonsult i Stockholm.
2025-05-14
Mer infoBravura Sverige AB söker en person till tjänsten som redovisningsekonom i Helsingborg.
2025-04-25
Mer infoOnePartnerGroup GGVV AB söker en person till tjänsten som redovisningskonsult i Gislaved.
2025-04-29
Mer info