Publiceringsdatum: 2025-09-04
Letar du efter anställning inom administration, ekonomi, juridik? Nu har du chansen att börja jobba som redovisningskonsult hos Bravura Sverige AB. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Bravura Sverige AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.
Denna tjänst finns tillgänglig i Stockholm som är tjänsteorten. Bravura Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som redovisningskonsult. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Bravura Sverige AB letar efter erfaren redovisningskonsult som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är lördag den tjugoförsta februari 2026.
Är du en erfaren redovisningskonsult som trivs med ansvar, korta beslutsvägar och en flexibel arbetsplats? Redia Ekonomi söker nu en redovisningskonsult som vill vara med på deras resa att erbjuda helhetslösningar inom ekonomi till såväl små som medelstora företag. Här får du en nyckelroll där du arbetar nära kunder och påverkar deras ekonomiarbete i en digitaliserad och personlig arbetsmiljö - välkommen med din ansökan!
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Redia Ekonomi.
Redia Ekonomi grundades 2021 och erbjuder helhetslösningar inom ekonomi och lön där de alltid strävar efter ett digitalt och effektivt arbetssätt. Med en kombination av detta och en gedigen branscherfarenhet strävar de efter att erbjuda sina kunder den bästa servicen inom ekonomi, lön och resultatuppföljning.
Idag består teamet av fyra medarbetare som hanterar kunder från olika branscher och storlekar. Redia Ekonomi arbetar i första hand i det molnbaserade ekonomisystemet Fortnox, men har även lång och bred erfarenhet från flertalet andra ekonomisystem.
Redia Ekonomi erbjuder en personlig kontakt i kombination med en digital och varm miljö. De fungerar som kundens förlängda ekonomifunktion – mer som en medarbetare än en leverantör. Oavsett om det handlar om att planera en budget eller ge rådgivning kring utdelning och ägarfrågor, är de alltid där för att stötta sina kunder.
I denna roll kommer du att ha eget kundansvar och arbeta med små och medelstora företag, främst inom tjänstesektorn. Dina arbetsuppgifter varierar beroende på kundens behov, men omfattar ofta hela ekonomiprocessen. Du kommer att hantera mellan 5–10 kunder, där arbetsuppgifterna inkluderar löpande bokföring, hantering av kund- och leverantörsfakturor, moms- och skattedeklarationer samt avstämningar. I de flesta uppdrag förekommer även löneadministration för uppskattningsvis 5–10 medarbetare. Du kommer också att arbeta med månads- och årsbokslut, samt rapportering till kunderna. Vid behov samarbetar du även med kundernas revisorer.
Byrån arbetar nära sina kunder och värdesätter en helhetssyn på ekonomiarbetet. Du kommer att agera rådgivande och tillsammans med kunden driver deras ekonomiarbete framåt. Du kommer att vara en del av en digitaliserad byrå och även stötta i kundernas digitaliseringsresa. Hos Redia Ekonomi får du möjlighet att vara med tidigt på en personlig byrå och påverka både framtiden och företagskulturen. Beslutsvägarna är korta, vilket gör det lätt att fatta beslut och göra skillnad.
Dina arbetsuppgifter är bland annat:
För att lyckas i denna roll är du en kommunikativ person som inte tvekar att ta initiativ till samtal. Eftersom du har daglig kontakt med kunder är du social och skicklig på att bygga långsiktiga relationer. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, ser till att leverera hög kvalitet och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du är noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror också att du är en person som ser till att saker blir gjorda och inte är rädd för att ta egna initiativ. Du gillar att bidra med nya perspektiv och testar gärna nya arbetssätt eller lösningar.
Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Specialist
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Bravura Sverige AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5567520803 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Redovisningskonsult |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som redovisningskonsult med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som redovisningskonsult hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2026-02-21.
Källa: Arbetsförmedlingen
Account Ekonomipartner i Örebro AB söker en person till tjänsten som redovisningskonsult i Örebro.
2025-10-14
Mer infoLudvig & Co AB söker en person till tjänsten som redovisningskonsult i Växjö.
2025-05-20
Mer infoSEVR Finance AB söker en person till tjänsten som redovisningsekonom i Göteborg.
2025-07-09
Mer info