Manager Client & Supplier invoices

Publiceringsdatum: 2024-04-10

Skulle du vilja jobba inom administration, ekonomi, juridik? Vill du ta steget att arbeta som redovisningsman hos Transdev Sverige AB? Nu har du möjligheten. Transdev Sverige AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta tills vidare. Kan det vara du?

För detta jobb är Stockholm den angivna tjänsteorten. Transdev Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som redovisningsman. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Har du vad som krävs för att arbeta som redovisningsman hos Transdev Sverige AB? Ansök innan fredag den tjugosjunde september 2024 och ta reda på det!


Jobbannons

Transdev söker en Manager Client & Supplier invoices

Du har ett intresse för siffror, struktur och att redovisa rätt. Du är noggrann, analytisk och självgående. Du trivs med att arbeta och leda team samt dela din kunskap med andra. Du är inte rädd för utmaningar eller förändringar och vill göra skillnad i världen genom att bidra till en hållbar utveckling.

Om du känner igen dig i den här beskrivningen, har vi jobbet för dig!

Om rollen

Vi söker en Manager Client & Supplier invoices/Reskontrachef med förståelse för system och teknik till vårt finansteam i Stockholm. På Transdev kommer du att ha en central och varierad roll.

Du kommer ha personalansvar för 6 personer med ansvar för rekrytering, utbildning och utveckling av reskontrapersonal. Planera och fördela arbetsuppgifter inom teamet för att säkerställa en effektiv arbetsprocess. Du kommer att vara processägare för kund- och leverantörsfakturaflödena. Ansvar för att säkerställa att all information för bolaget reskontror är korrekt och uppdaterad samt följer gällande lagar och regler. Hantering av företagets reskontror, kreditvärdering och inkassoprocesser samt effektivisering av rutiner och processer.

Du rapporterar till Ekonomichef och din placering är på vårt huvudkontor i Bromma, nära Sundbybergs centrum, med delar av teamet placerat i Västerås.

Vem är du?

För att lyckas i rollen behöver du ha en relevant högskoleutbildning inom ekonomi, samt minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av att arbeta med reskontrahantering, god förståelse för ekonomiska principer och processer, samt en stark analytisk förmåga och noggrannhet. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har kunskap inom gällande lagar och regler inom ekonomi och inkasso.

Som person är du självgående, initiativrik och teamorienterad med förmåga att leda i dynamiska miljöer. Du har förmåga att fatta strategiska beslut och hantera risker effektivt.

Vi erbjuder

Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet.

Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP. Du får även ett gruppförsäkringspaket, Rikskortet, ett årligt friskvårdsbidrag. På Transdev har vi hybrid arbetsplats vilket innebär att du kan fördela din arbetstid mellan att arbeta på kontoret och arbeta på distans.

Mer information och ansökan

Tjänsten är på heltid som börjar med 6 månaders provanställning.

Transdev vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter.

Har Du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsanvarigCecilia Jegander, cecilia.jegander@transdev.se, 076-131 44 58.

Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om ossTransdev ger människor frihet att resa när de vill och hur de vill. Vårt erbjudande spänner över flera transportslag, bland andra buss, tåg, spårvagn och båt. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev, som med över 100 000 medarbetare möjliggör 10 miljoner dagliga resor världen över.

I Sverige är vi en av de största operatörerna inom persontrafik, med över åttio års erfarenhet. Vår verksamhet bygger dels på långsiktiga partnerskap med trafikmyndigheter och företag, dels på kommersiell trafik som vi driver under egna varumärken. Vi utvecklar framtidens persontrafik – för en hållbar utveckling och för att ge människor frihet att resa.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnTransdev Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5560424391
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeRedovisningsman
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Transdev Sverige AB söker en person till denna tjänst som redovisningsman med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som redovisningsman hos Transdev Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-09-27.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Rådgivare ekonomi & redovisning

Ludvig & Co AB söker en person till tjänsten som redovisningskonsult i Enköping.

2023-12-19

Mer info

Redovisningsansvarig till Zander & Ingeström!

Klara Consulting Rekrytering och Interim AB söker en person till tjänsten som redovisningsekonom i Täby.

2024-03-22

Mer info

Ekonom på tidningen Forskning & Framsteg

Stiftelsen Forskning och Framsteg söker en person till tjänsten som redovisningsekonom i Stockholm.

2024-04-12

Mer info